December 30, 2013

My all-time favourite manicure - watercolour kaleidoscope!/ Manichiura mea preferata dintotdeauna - kaleidoscop cu acuarele!

This is the last manicure I did before having this blog :) I'm very proud of it, it is also the manicure in my page profile picture. This was the second time I used watercolours on my nails and I'm very proud of how it came out. I was super inspired :D

Aceasta este ultimul design care a fost facut inainte sa am acest blog :) Sunt foarte mandra de el, este si manichiura din poza de profil de la pagina. Aceasta a fost a doua oara cand am folosit acuarele pe unghiile mele si sunt foarte mandra de cum a iesit. am fost super inspirata :D


 

The inspiration for this design was Elisza's amazing video:
Inspiratia pentru acest design am gasit-o in acest clip genial al Eliszei:



Elisza is a super talented Romanian nail artist. This is her Facebook page - Elisza Nail Artist
Elisza este o foarte talentata nail artista romanca. Aceasta este pagina ei de Facebook - Elisza Nail Artist


I was SO inspired by her tutorial that I painted my nails completely free-hand, I didn't even draw a sketch on paper, I just saw the video and as I was painting, ideas kept flowing ^_^ The thumbs designs were inspired by two of Salvador Dali's paintings - "The melting clock"  and "Paysage aux papillons". On my left pinky fingernail I tried to do this optical illusion .
Edit: I forgot to show you this photo, it is the only try I did before proceeding to paint, on a plastic nail and none of my nails came out exactly like it (because I was so inspired) :))

Am fost ATAT de inspirata de tutorialul ei incat mi-am pictat unghiile complet liber, nici macar nu am desenat o schita pe hartie, am vazut clipul si pe masura ce pictam, ideile continuau sa curga ^_^ Design-urile de pe degetele mari au fost inspirate de doua dintre picturile lui Salvador Dali - "The melting clock"  si "Paysage aux papillons".Pe unghia mica de la mana stanga am incercat sa fac aceasta iluzie optica.
 Editat: am uitat sa-ti arat aceasta poza, este singura incercare pe care am facut-o inainte sa incep sa pictez, pe o unghie de plastic si niciuna din unghiile mele nu a iesit exact asa (pentru ca eram atat de inspirata) :))


Here's the article I wrote on how to use watercolours, if you'd like to try this awesome technique - How to: watercolour nail painting!

 Aici este articolul pe care l-am scris despre cum se folosesc acuarelele, daca vrei sa incerci aceasta tehnica geniala - Cum sa faci: pictura pe unghii cu acuarele!


Anyway, as much as I loved this design (and I loved it a lot and still do), as short of a life it had :( The next day after finishing it, I broke half of my left index fingernail while putting a bottle in the fridge (note to self: always leave bottles outside) :( Guess karma came back around as I enjoyed flaunting my nails in the bus in front of women with ugly and short nails :)) I truly feel like this design was a once in a lifetime experience, as weird as it sounds :P

In orice caz, pe cat de mult am iubit acest design (si l-am iubit mult si inca il ador), pe atat de putin a trait :( A doua zi dupa ce l-am terminat, mi-am rupt jumatate din unghia de la aratatorul stang in timp ce puneam o sticla in frigider (nota catre sine: intotdeauna lasa sticlele afara) :( Cred ca s-a intors karma pentru ca imi placea sa-mi etalez unghiile in autobuz prin fata femeilor cu unghii scurte si urate :)) Chiar simt ca acest design a fost o experienta pe care o ai o data in viata, pe cat de ciudat suna :P


Hope you liked it this manicure! Don't forget to come back tomorrow to see what I did on my nails for New Year's Eve :D

Sper ca ti-a placut aceasta manichiura! Nu uita sa revii maine sa vezi ce mi-am facut pe unghii pentru Revelion :D

5 comments:

  1. sunt mega ultra geniale! Mi-e dor de unghii lungi!

    ReplyDelete
  2. Daaaa, unghiutele tale super!!!:x

    ReplyDelete
  3. Buna! Ce produse ai folosit pentru pictura?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, am scris in articol, chiar in primul paragraf - acuarele.

      Delete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)