March 18, 2014

Where is my pot of gold?

I missed Valentine's Day, I missed Mardi Gras, it would have been outrageous if I also missed Saint Patrick's Day! Better late than never! So, this week's design is inspired by this Irish holiday. Honestly, I've had this colour combination in my mind for quite some time but never got to actually do it on my nails. As you can see, a french manicure can be done successfully on any size nails.

Am ratat ziua Sfantului Valentin, am ratat Mardi Gras, ar fi fost culmea sa ratez si ziua Sfantului Patrick! Mai bine mai tarziu decat niciodata! Asa ca design-ul din aceasta saptamana este inspirat de aceasta sarbatoare irlandeza. Sincera sa fiu, am avut aceasta combinatie de culori in minte de ceva vreme dar n-am apucat sa o transpun pe unghii. Dupa cum vezi, o manichiura french poate fi facuta cu succes pe unghii de orice marime.


On a green gold shimmery base (two layers of a grass green creme polish + one layer of a sheer gold green polish), I did a simple gold glitter french and applied gold rhinestones just above the smile line. I love the result :) Unfortunately, my green creme polish is a bit on the thick side and I got some air bubbles but they don't bother me very much. Recently, I saw some amazing Saint Patrick's Day manicures, by Lucy from  Lucy's Stash and Eva from Coewless Nail Polish Blog, here:

- Distressed Gold Nail Foil Design with TUTORIAL
- NAIL ART MARCH 17 - ST. PATTY'S

Pe o baza verde aurie sidefata (doua straturi dintr-o oja verde iarba opaca si lucioasa + un strat dintr-o oja verde auriu transparenta), am facut un french simplu din glitter auriu si am aplicat pietricele aurii chiar deasupra liniei de zambet. Ador rezultatul :) Din pacate, oja mea verde opaca este mai groase si am prins niste bule de aer dar nu ma deranjeaza foarte mult. Recent, am vazut niste manichiuri geniale pentru ziua Sfantului Patrick, realizate de Lucy de la Lucy's Stash si Eva de  la Coewless Nail Polish Blog, aici:

- Distressed Gold Nail Foil Design with TUTORIAL
- NAIL ART MARCH 17 - ST. PATTY'S


And here are my tiny naked nails. I shortened them to get rid of the damaged parts faster but I can't wait to let them grow!

Si aici sunt unghiile mele minuscule, fara oja. Le-am scurtat ca sa scap de partile stricate mai repede dar abia astept sa le las sa creasca!


Although these holidays have long passed, I will do Valentine's Day and Mardi Gras designs because I have some ideas :D Hope you liked this week's simple manicure! See you!

Desi aceste sarbatori au trecut de mult, o sa fac design-uri de ziua Sfantului Valentin si de Mardi Gras pentru ca am cateva idei :D Sper ca ti-a placut manichiura simpla din aceasta saptamana! Pe curand!

4 comments:

  1. Este foarte draguta. Eu sunt atrasa de culoarea verde ca un magnet :">

    ReplyDelete
  2. why don't you grow your nails long again ?

    ReplyDelete
  3. I do :)) It's a long process though :P

    ReplyDelete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)