June 18, 2013

Shiny orange + purple glitter half moon/ Portocaliu stralucitor + semilune din glitter mov

I don't remember how I got this manicure idea but I'm glad it happened. I am in love with my nails! Plus, this is the first time I've tried gel polish topcoat and it is awesome!! My nails have never been this luscious! <3

Nu-mi amintesc cum mi-a venit ideea aceasta de manichiura dar ma bucur ca s-a intamplat. Imi iubesc unghiile! In plus, aceasta e prima data cand am incercat topcoat semipermanent si este genial!! Unghiile mele n-au fost niciodata asa lucioase! <3




Not as luscious as promised, you say? Then check out this photo, taken in natural light!
Nu sunt chiar asa lucioase pe cat am promis, zici? Vezi poza asta, facuta in lumina naturala!


In yo face! Look how the glitters shine <3 This photo depicts the colours more accurately.
In yo face! Uite cum stralucesc glitterele <3 In aceasta poza culorile se vad mai aproape de realitate.


For this manicure, I used gel polish topcoat over regular nail polish but as soon as I've tried a manicure done entirely with gel polish I will write an article about it ;)
Pentru aceasta manicura, am folosit topcoat semipermanent peste oja normala dar imediat ce am incercat o manichiura facuta doar cu oja semipermanenta, o sa scriu un articol despre ea ;)


My bare nails
Unghiile mele fara oja


The free edge looks transparent in some places because I had taken a bath.
Marginea libera e transparenta in unele locuri pentru ca facusem o baie.


Hope you liked this week's manicure :D Don't forget about the fair I'm attending - read about it here Surpriiiise!/ Surprizaaaa!
Byee!

Sper ca ti-a placut manichiura din aceasta saptamana :D Nu uita de targul la care particip - citeste despre el aici Surpriiiise!/ Surprizaaaa!
Paa!


14 comments:

  1. Foarte frumoasa manichiura si straluceste atat de fain :)

    ReplyDelete
  2. Arata superb manichiura, sunt de vis sclipirile ojei portocalii!

    ReplyDelete
  3. Ca de obicei unghiile tale naturale arata superb, imi place enorm manichiura :D

    ReplyDelete
  4. superba nuanta ojei si unghiile tale, de asemenea:)

    ReplyDelete
  5. Unghiutele tale arata superb si imi place tare si manichiura facuta mult :)

    ReplyDelete
  6. Multumesc fetelor :D Baza e din doua oje - una portocalie si una transparenta cu sclipici auriu. Am innebunit dupa unghiile astea, ma uit continuu la eie :)) se vad mult mai misto in persoana, pozele nu prea arata tot :(

    ReplyDelete
  7. Absolut superbeee. Si da, chiar stralucesc. Imi plac la nebunieee.

    ReplyDelete
  8. Buna... Am dat din intamplare peste blogul tau si am ramas uimita de tot ce am vazut aici ! Faci niste modele pe unghii foarte frumoase. Ce as vrea eu in schimb sa te intreb... Am vazut ca la manichiura asta ai folosit lac semipermanent peste oja normala. Vreau sa stiu daca e ok sa faci asta si cat de mult rezista oja.. Eu planuiesc sa imi cumpar lampa UV si parca nu as vrea sa imi iau prea multe oje semipermanente deoarece am deja o groaza de oje normale si ma gandesc sa folosesc doar topcoat-ul ca si tine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Wow, ma bucur enorm de mult ca iti place blogul meu! :D Da, merge foarte bine folosit topcoat semipermanent la oja normala. De rezistat, nu rezista mult mai bine peste modele normale, eu acum il folosesc peste folie de transfer si cand imi fac modele 3-D. Oja trebuie sa fie foarte bine uscata, altfel va crapa topul. In mod ideal, trebuie sa lasi sa se usuce pana cand nu iti mai miros unghiile a oja (adica s-a evaporat tot solventul) si apoi sa dai topcoat-ul. Eu de obicei nu astept atat, las doar cateva ore, in functie de cum am timp. In orice caz, peste o ora. Daca nu iti rezista oja normala si de aia vrei sa faci chestia asta, uita-te peste articolul asta pe care l-am scris special pentru fetele care au problema asta http://mypsychonails.blogspot.ro/2013/03/make-your-nail-polish-last-as-long-as.html Succes!

      Delete
  9. M-am uitat inainte si mi-a placut ce ai scris... Ai mare dreptate. In principiu pe unghiile sanatoase ma tine oja o saptamana... doar ca altele mi se exfoliaza foarte repede si imediat ce imi sare oja, mi se exfoliaza si mai tare si tot asa. Ideea e ca m-am cam saturat ca mereu sa le simt cam subtirele si sa stau cu grija... Imi doresc foarte mult sa le stiu tari si sanatoase. Ma gandesc ca odata ce voi folosit oja semipermanenta nu mi se vor mai exfolia si mi le voi putea tine mai lungi fara probleme. Iti multumesc foarte mult pentru raspuns :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar nu oja (normala sau semipermanenta) este solutia la unghiile exfoliate. Citeste si articolul asta http://mypsychonails.blogspot.ro/2013/01/wow-how-do-you-growkeep-your-nails-so.html Solutia la unghiile exfoliate este hidratarea, numai unghiile uscate se exfoliaza :)

      Delete
    2. Wow ! Nu am cuvinte... Cate chestii noi am aflat din postare... Si daca stau mai bine si ma gandesc, chiar sunt logice ! Voi incerca sa am si eu mai multa grija de ele. Iti multumesc foarte mult :) Abia astept sa imi fac timp sa citesc mai multe de pe blogul tau.

      Delete
    3. Superb! :D Cu multa placere!

      Delete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)