November 25, 2012

Colourful summer manicure/ Manichiura colorata potrivita pentru vara

I just had to post this design even though it's not summertime.
It's a gorgeous colourful manicure with some big pink hexagonal glitters and some smaller gold ones. I used  pink, orange and purple for the background because I love this colour combination. Also added a gold glitter polish.


 A trebuit sa postez design-ul asta desi nu este vara.
E o manichiura superba cu niste glittere roz mari si unele aurii mai mici. Am folosit roz, portocaliu si mov pentru fundal pentru ca imi place mult aceasta combinatie de culori. Am adaugat de asemenea o oja cu glitter auriu.


                                                                 Products and tools

For the background I used a pink polish with a creme finish, a purple one with blue shimmers in it and an orange one with gold shimmer. On top of them I added a gold glitter polish (a clear base with a bit of glitter in it) and applied some big pink glitters and some smaller gold ones. You will need some pieces of sponge and a dotting tool.


                                                                  Produse

Pentru fundal am folosit o oja roz cu un finis lucios si opac, una mov cu sidef albastru si una portocalie cu sidef auriu. Peste ele am adaugat o oja cu glitter auriu (o baza transparenta cu putin glitter) si am aplicat glittere roz mari si aurii mai mici. Vei avea nevoie de cateva bucatele de burete si de un instrument pentru puncte.




                                                                        How to do

1. After your basecoat has dried apply the pink polish on a piece of paper, grab a small piece of sponge with tweezers, dip it in the polish and dab the colour on the upper part of your nail (near the cuticle area). Continue in the same way with the purple and the orange fading them into each other like you're doing a gradient.
2. Apply the gold glitter polish over the entire nail.
3. Using the dotting tool stick the glitters in the middle of the nail where the colours meet.
4. Apply two coats of topcoat if you want to keep the design for a whole week.


                                                                        Cum se face     

1.Dupa ce ti s-a uscat baza aplica oja roz pe o hartie, ia o bucatica de burete cu penseta, inmoaie-o in oja si pune culoarea prin tapotari pe partea de sus a unghiei (langa cuticula) . Continua in acelasi fel cu movul si portocaliul facand o trecere fina intre ele ca si cum ai face un degradeu.
2. Aplica oja cu glitter auriu peste toata unghia.
3. Folosind instrumentul pentru puncte lipeste glitterele cu topcoat in mijlocul unghiei unde se intalnesc culorile.
4. Aplica doua straturi de topcoat daca vrei sa iti reziste manichiura o saptamana.


This simple design is easily customizable. With the right colours it can even be transformed into a fall or winter appropriate. Experiment with different decorations and have fun! After all, they're only nails ^_^

Acest design simplu este usor personalizabil. Folosind culorile potrivite se poate chiar transforma in ceva mai portivit pentru toamna sau iarna. Experimenteaza cu diferite decoratiuni si distreaza-te! La urma urmei, sunt doar unghii ^_^

4 comments:

  1. Hello! Am vazut ca folosesti mereu o baza si top coat.Poti sa-mi spui produsele folosite si de unde le iei? Mersi :) Feliciatri pt blog si pentru idei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Multumesc mult si ma bucur ca iti place!
      Poti folosi orice baza - trebuie sa scrie pe ea basecoat si ar fi de preferat sa te uiti pe lista de ingrediente sa nu contina formaldehida (desi ajuta la cresterea unghiilor initial folosita indelungat le face casante).
      Eu acum sunt multumita de una care se cheama Nails Be Long basecoat de la Jordana care e o firma americana ale carei produse sunt importate de www.cosmeticaverde.ro.
      Ca top coat merge orice lac transparent peste oja simpla si modele cu glitter sau cu oja iar peste pictura trebuie incercate pentru ca e posibil sa crape culoarea. Eu acum am un no-name ieftin dar as vrea sa-mi iau de la Orly Glosser sau Polishield (am impresia ca asta pe care-l am face sa crape putin picturile in acuarela). O sa scriu curand si un post legat de ingrijirea unghiilor si acolo o sa fie mai multe informatii =) Sper ca te-a ajutat raspunsul. Ah si daca vrei sa fii la curent cu ce postez poti da subscribe. Am o gramada de manichiuri dragute de postat ;D

      Delete
  2. Mersi mult pentru raspuns, nu prea am timp pt colorarea unghiilor, dar vreau sa invat sa le ingrijesc mai bine. Felicitari inca o data si astept modele noi :D

    ReplyDelete
  3. Cu placere. Sunt perfect de acord. Unghiile trebuie sa fie ingrijite chiar daca nu sunt colorate si decorate :)

    ReplyDelete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)