May 08, 2013

About the "Donate" button/ Despre butonul "Donate"

As you probably noticed, I don't have adverts on my blog. At first I wanted to advertise but then I realised I wouldn't want to fill my blog with all kinds of commercials. If you will ever see adverts here, they will be for top-quality products and sites which I feel more people should know about. In fact I will soon start a new category which will contain posts about products totally worth buying :P

About a week ago I thought a donate button could be helpful so I set up one. If you like my blog and want to support my work you can click the button and you will be sent to a page where you can choose the amount you'd like to donate :) The donations are securely processed by PayPal. You don't need a PayPal account in order to donate.

The money will be used almost entirely to buy contest prizes and products I need for creating lovely nail art :D


Dupa cum probabil ai observat, nu am reclame pe blog. La inceput voiam sa pun dar dupa aia mi-am dat seama ca n-as vrea sa-mi umplu blogul de ele. Daca o sa vezi vreodata reclame aici, vor fi pentru produse  si site-uri de calitate exceptionala pe care simt ca ar trebui sa le cunoasca mai multe persoane. De fapt chiar o sa incep curand o noua categorie care va contine postari despre produse care merita cumparate :P

Acum o saptamana m-am gandit ca un buton pentru donatii ar ajuta asa ca am pus unul. Daca iti place blogul meu si vrei sa ma sustii poti da click pe buton si vei fi trimisa la o pagina unde poti alege suma pe care vrei s-o donezi :) Donatiile sunt procesate in siguranta de catre PayPal. Nu ai nevoie de un cont PayPal pentru a dona.

Banii vor fi folositi aproape exclusiv pentru a cumpara premii pentru concursuri si produse de care am nevoie pentru a crea modele dragute :D


Thank you for supporting me, for reading my blog, for liking my Facebook page, for sending me nice comments :) I hugely appreciate it!

Iti multumesc pentru sustinere, pentru ca-mi citesti blogul, pentru like-urile la pagina mea de Facebook, pentru comentariile dragute :) Apreciez enorm!

No comments:

Post a Comment

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)