June 28, 2013

About the fair!/ Despre targ!

As you may already know, last Sunday I attended a vintage fair :D I brought all my nail art goodies to decorate visitors' nails. It was a success!

Dupa cum probabil stii deja, duminica trecuta am fost la un targ vintage :D Mi-am adus toate bunatatile pentru arta pe unghii ca sa decorez unghiile vizitatoarelor. A fost un succes!


The first one to get her nails painted was Roxana! Roxana is a cute nail art fellow blogger ^_^ You can check out her stuff at The Girl With The Butterfly Tattoo.Her nails are long and this is how they came out :D

Prima careia i-am pictat unghiile a fost Roxana! Roxana este o bloggerita draguta care scrie tot despre unghii si modele ^_^ Ii poti vedea blogul aici - The Girl With The Butterfly Tattoo. Unghiile ei sunt lungi si asa au iesit :D


Next, I got to paint Paula's nails. Paula is one of the fair organisers. She was wearing a tribal print shirt which inspired me and we decided to try something similar on her nails too <3 These were my favourite!

In continuare, i-am pictat unghiile Paulei. Paula este una dintre organizatoarele targului. Purta o bluza cu imprimeu tribal care m-a inspirat si am hotarat sa incercam ceva asemanator si pe unghiile ei <3 Au fost preferatele mele!


The third girl was Teodora :D Her skin was super dry and therefore she had a lot of hangnails but she promised she will moisturise her hands from now on ^^

A treia fata a fost Teodora :D Pielea ei era super uscata si din aceasta cauza avea o gramada de pielite pe langa unghii dar a promis ca isi va hidrata mainile de acum inainte ^^


The fourth girl was Annais. I did a simple french and then on her ring fingernails I stuck on three gold studs :)

A patra fata a fost Annais. Am facut un french simplu si pe unghiile de la inelare am lipit trei tinte aurii :)



And finally, Ana Maria :D As soon as she saw I got this nail polish, she wanted it on her nails. This particular polish doesn't last very well on natural nails but she had gel polish on (update - the colour didn't last on gel polish either).

Si in final, Ana Maria :D De cum a vazut ca am aceasta oja, a vrut-o pe unghii. Oja respectiva nu rezista prea bine pe unghiile naturale dar ea avea oja semipermanenta (update - culoarea nu a rezistat nici pe oja semipermanenta).



Here are some making-of photos:

Aici sunt cateva poze de making-of:




And at the end I got my hair done :D By NURA Styling U, who was also present at the fair. I loooved it!

Si la sfarsit mi-am facut si eu parul :D La NURA Styling U, de asemenea prezenta la targ. L-am adoraaaat!


All in all, it was a lovely experience I would gladly repeat! A huge thank you to Paula for inviting me!

In concluzie, a fost o experienta foarte draguta pe care as repeta-o cu drag! Ii multumesc foarte mult Paulei pentru invitatie!

8 comments:

  1. Foarte dragu ;) , imi plac tare mult modelele pe care le-ai realizat la targ si foarte interesant si parul tau ;)

    ReplyDelete
  2. Sunt superbe toate manichiurile, dar preferata mea e cea a Roxanei :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :D Daa, Roxana avea niste unghii superbe dar uitandu-ma acum la model, mi se pare ca dungile trebuiau mai groase desi per total, imi place cum a iesit :P

      Delete
  3. ceee fain:D distractieeee:D mi-ar prinde bine si mie o ieseala din asta:D

    ReplyDelete
  4. Uuuuuu, cat de misto ai descris totul si cat de faine sunt toate manichiurile. Preferata mea este cea tribala.Te-ai descurcat de minune si abia astept sa te mai vad in actiune. Merci frums pentru faptul ca m-ai mentionat si pe mine.
    Frizura te prinde foarte bine. Kiss.

    ReplyDelete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)