July 14, 2013

Summery flowery design :D

This week I was SUPER inspired!! And I am super delighted with the result :D This manicure screams summer holiday, I love it!

In aceasta saptamana am fost SUPER inspirata!! Si sunt super incantata de rezultat :D Aceasta manichiura tipa vacanta de vara, o ador!






The first thing that inspired me is this acrylic paint set. I had been wanting to use all the colours in a manicure ever since I bought it. Aren't they amazing? :D The lilac looks like white on my nails but it's still pretty.

Primul lucru care m-a inspirat a fost acest set de vopsele acrilice. Voiam sa folosesc toate culorile intr-o manichiura inca de cand l-am cumparat. Nu sunt geniale? :D Liliachiul arata cam alb pe unghii dar tot dragut e.


The second thing was this amazing design done by Anna Yakovenko. Her work is stunning! Visit her facebook page, you'll surely be blown away - SF bay area Darhon Nail Art. The thing I like the most about this design is its apparent complexity. If you look closer, it is in fact very simple.

Al doilea lucru a fost acest design extraordinar realizat de Anna Yakovenko. Lucrarile ei sunt geniale! Viziteaza pagina ei de facebook, sigur vei fi data pe spate - SF bay area Darhon Nail Art. Lucrul care imi place cel mai mult la acest design este aparenta lui complexitate. Daca te uiti mai atent, este de fapt foarte simplu.


I decided to do a one stroke french instead of the pink diagonal background. Almost all of my design was done using the one stroke technique.
Here's a tutorial:

Am decis sa fac un french one stroke in locul fundalului roz pe diagonala. Aproape tot design-ul meu a fost facut folosind tehnica one stroke.
Aici e un tutorial:

 1. a) Do a yellow-to-green french manicure using a slanted brush and the one stroke technique. The longer your nails are, the wider the brush must be. Define the smile line. For a more durable manicure, do a white french underneath using nail polish. I completely forgot about that :P
     b) Fa o manichiura french galben-verde folosind o pensula cu perii taiati oblic si tehnica one stroke. Cu cat ai unghiile mai lungi, cu atat pensula trebuie sa fie mai lata. Defineste linia de zambet. Pentru o manichiura mai durabila, fa un french alb pe dedesubt cu oja. Eu am uitat complet de acest lucru :P



2. a) The blue background is a combination of one stroke and classic painting. Dip only one end of a small (number two) one stroke brush in blue. Do a few strokes on your palette to fade the colour, like in normal one stroke painting then paint some shapes you see in Anna's design. Adapt to your nail length and shape. Add mesh or thinner lines.
   b) Fundalul albastru este o combinatie de pictura one stroke si clasica. Baga in albastru doar un colt al unei pensule mici (numarul doi) pentru one stroke. Fa cateva miscari pe paleta ca sa se estompeze culoarea, ca pentru o pictura one stroke normala apoi picteaza cateva forme pe care le vezi in design-ul Annei. Adapteaza la lungimea si forma unghiilor tale. Adauga plasa sau linii mai subtiri.



3. a) The flowers are done using the same technique - one stroke with only one end of the brush loaded. Add small dots of the same colour in their middle. Add super thin details (mesh, lines) in the same colour as the flowers.
    b) Florile sunt facute folosind aceeasi tehnica - one stroke doar cu un capat al pensulei incarcat. Adauga puncte mici de aceeasi culoare in mijlocul lor. Adauga detalii super subtiri (plasa, linii) in aceeasi culoare ca florile.


4. a) Apply your favourite topcoat. Make sure to seal the edge of your nails.
    b) Aplica topcoat-ul tau preferat. Asigura-te ca ai sigilat marginea unghiilor.


This week, my nails without nail polish look like this (I am wearing basecoat in the photo):
In aceasta saptamana, unghiile mele fara oja arata asa (port baza in poza):


Hope you like my manicure :D In a few days I will show you some gorgeous designs I did a while ago, before having a blog. Stay tuned! <3

Sper ca iti place manichiura mea :D In cateva zile iti voi arata niste design-uri superbe pe care le-am facut acum ceva vreme, inainte sa am blogul. Fii pe frecventa! <3





11 comments:

  1. Nu e corect :)) imi aduce aminte de mare, vreau vacanta pe o insula tropicala...lasand gluma, e superb modelul , imi place mai mult al tau, poate datorita combinatiei de culori :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult :D Ma bucur ca iti produce o emotie :))

      Delete
  2. Super frumos design-ul! Imi place si combinatia de culori. Chiar tipa a vara manichiura ta. ✿✿✿

    ReplyDelete
  3. Arata minunat! Ai imbinat foarte, foarte frumos culorile, iar turcoazul ala arata demential <3!

    ReplyDelete
  4. Imi place foarte mult, cum ai zis si tu desi pare complicata ea este destul de simplu de facut, dar trebuie sa exersam tehnica one stroke.Abia astept sa vad si modelele mai vechi ;)

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos modelul,combinatia de culori e super si chiar te duce cu gandul la vacantaaaaa :)

    ReplyDelete
  6. Multumesc, ma bucur mult ca va place :D Modelele mai vechi sunt 3-D :D

    ReplyDelete
  7. Sunt absolut superbe! Sa stii ca mereu cand ma uit la unghiile mele si la cuticule, ma gandesc la tine. De la acel concurs al tau nici ca am mai pus forfecuta pe ele!Iti multumesc inca o data!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cat de dragut!! <3 Ma bucur enorm ca te-am facut sa-ti dai seama!

      Delete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)