December 19, 2013

Lately.../ In ultima vreme...

AIR BISCUIT-LATELY
 

Since I cut my nails, I have been feeling so lost, I don't know who I am anymore :)) Not really, but I surely lost my "appetite" for decorating my short nails. That's why November was so short of posts. But it was full of other experiences which I will talk about in this humongous post :D

De cand mi-am taiat unghiile, m-am simtit asa pierduta, nu mai stiu cine sunt :)) Nici chiar, dar in mod sigur mi-am pierdut "apetitul" pentru a-mi decora unghiile scurte. De aceea luna noiembrie a fost asa lipsita de postari. Dar a fost plina de alte experiente despre care voi vorbi in aceasta postare gigantica :D


First of all I'd like to tell you that since last summer, I've been really thinking to take my passion to the next level and start a small "business", more precisely to start doing nails at home (and makeup after I get some more products I need). I don't want to get a job in a salon because I don't like bosses and all that pressure, plus I think no one would hire me anyway because of my looks :P

Mai intai as vrea sa-ti spun ca de vara trecuta, m-am tot gandit sa-mi duc pasiunea la urmatorul nivel si sa incep o mica "afacere", mai precis sa incep sa fac unghii acasa (si machiaj dupa ce iau niste produse care-mi mai trebuie). Nu vreau sa ma angajez intr-un salon pentru ca nu-mi plac sefii si nici tot stresul acela, plus ca probabil nimeni nu m-ar angaja oricum din cauza felului in care arat :P


Here's my "nail corner", I still have some stuff to buy but I like how it's coming out. I was super inspired by Kayla Shevonne's nail den, as she calls it :P In the photo you can also see my kitties, Yuri and Otto :D

Aici e "coltul meu de unghii", inca am cateva chestii de luat dar imi place cum iese. Am fost super inspirata de camera Kaylei Shevonne :P In poza poti vedea si pisoii mei, Yuri si Otto :D


I also thought I should do a course in order to get a license and have more credibility. It was a nice experience, I met a lot of lovely girls. Although I went in it for the license, I also learned some new stuff, especially related to sterilisation, which I think is important :)

M-am gandit si ca ar trebui sa fac un curs ca sa iau o diploma si sa am mai multa credibilitate. A fost o experienta draguta, am intalnit multe fete simpatice. Desi m-am bagat pentru diploma, am si invatat cateva chestii noi, in special legate de sterilizare, ceea ce cred ca e important :)


Here are two manicures I did during our practice hours:
Aici sunt doua manichiuri pe care le-am facut in orele de practica:



The first one is a simple half moon manicure on Viorica's gorgeous nails. The half moons were done with acrylic paint. The second one was done on Florentina's nails and it's a red and cream version of an older design of mine (Black and white roses and hearts). It was done with watercolours.

Prima este o manichiura simpla cu semilune pe unghiile superbe ale Vioricai. Semilunele au fost facute cu vopsea acrilica. Cea de-a doua a fost facuta pe unghiile Florentinei si este o versiune cu rosu si crem a unui design mai vechi de-al meu (Trandafiri si inimioare alb negru). A fost facut cu acuarele.


And here is the project I did for the exam :) My favourite design is the teal one with gold geometric pattern.

Si aici este proiectul pe care l-am facut pentru examen :) Design-ul meu preferat este cel turcoaz cu model geometric auriu.


You already know I am more and more attracted to the world of false nails and the positive part of having short natural nails is that I get to practice on them :D Here are two nails I did on myself - the burgundy one was the first, you can see it's thicker and not curved. I am quite pleased with how the nude one came out, it's thin and it has a natural-looking C curve.

Deja stii ca sunt din ce in ce mai atrasa de lumea unghiilor false si partea pozitiva a faptului de a avea unghii naturale scurte este ca pot sa exersez pe ele :D Aici sunt doua unghii pe care le-am facut pe mine - cea burgundie a fost prima, se vede ca este mai groasa si nu e curbata. Sunt destul de multumita de cum a iesit cea de culoarea pielii, e subtire si are o curba C care arata natural.






I also did my first set of sculpted acrylic nails on a friend! I did them for free, of course. All that I know I learned from Youtube videos (made by professionals). It was very difficult as it was my first time and her nail shape didn't help me either, I had a very hard time getting the forms to fit. I had a very hard time applying the acrylic too. I know how they should look at the end but I don't know how to properly file them especially at the cuticle area and because of that, when I finished, some nails already had air trapped underneath :( You don't want to know how long they took.... Ok, 10 hours *runs away in shame* She popped them off in exactly one week and her natural nails were not damaged in the process. When applying them, I gently filed the shine off her natural nails and then dehydrated them with pure acetone but didn't apply any primer because I don't agree with it (at least with the acid one, I'll have to look into how does the acid free one affect the nail). Anyway, I'm sure they would have lasted if I had known how to properly apply and file the acrylic...

Am facut de asemenea si primul meu set de unghii din acryl sculptate unei prietene! Le-am facut pe gratis, bineinteles. Tot ce stiu am invatat de pe Youtube (din clipuri facute de profesionisti). A fost extrem de greu pentru ca a fost prima data si nici forma unghiilor ei nu m-a ajutat, m-am chinuit mult sa potrivesc sabloanele. A fost grea si aplicarea acrylului. Stiu cum ar trebui sa arate la sfarsit dar nu stiu cum sa le pilesc bine in mod special in zona cuticulei si de aceea, cand am terminat, unele unghii aveau deja aer prins :( Nu vrei sa stii cat mi-au luat... Ok, 10 ore *ma ascund de rusine* Si le-a dat jos in exact o saptamana si unghiile ei naturale nu au avut de suferit in urma procesului. Cand le-am aplicat, am luat delicat luciul de pe unghiile ei naturale si apoi le-am deshidratat cu acetona pura dar nu am aplicat primer pentru ca nu sunt de acord cu el (cel putin cu cel acid, va trebui sa ma mai informez in legatura cu efectul pe care il are cel fara acid asupra unghiei). In orice caz, sunt sigura ca ar fi rezistat daca as fi stiut cum sa aplic si sa pilesc bine acrylul...



After I did her nails, I wanted mine to be long soooo badly and I decided to do them :D Unfortunately, I had a super hard time applying the acrylic with my left hand :( A day after, my right hand ring fingernail came off and the other ones had a lot of air trapped so it was just a matter of time before they would have fallen off too :(((((( Oh, well... I loved them, they were very comfortable despite their length. I really think I will wear false nails after learning how to properly do them because I like wearing very long nails and natural nails start to curve in a very ugly way after a certain length, not to mention they tend to break very easily during the cold season.... Plus you have endless decorating options as nail art designs can also be done inside the nail making them look like they are in a glass jar (for example these 3-D roses: http://vk.com/photo-2386877_300950857). I don't agree with simple and short or even medium false nails, I don't see their point as most natural nails look awesome at those lengths and all women can maintain short or medium-length gorgeous nails.

Dupa ce i-am facut unghiile, am vrut asaaaa mult ca si ale mele sa fie lungi si am decis sa mi le fac :D Din pacate, mi-a fost foarte dificil sa aplic acrylul cu mana stanga :( Dupa o zi, unghia de la inelarul meu drept a cazut si celelalte aveau o groaza de aer asa ca era doar o chestiune de timp pana ar fi cazut si ele :(((((( Ma rog... Le-am adorat, erau super comfortabile in ciuda lungimii. Chiar cred ca o sa port unghii false dupa ce o sa invat cum sa le aplic ca lumea pentru ca imi plac unghiile foarte lungi si unghiile naturale incep sa se curbeze urat dupa o anumita lungime, fara sa mai punem la socoteala faptul ca tind sa se rupa foarte usor in anotimpul rece... Plus ca ai nelimitate posibilitati de decor pentru ca design-urile pot fi realizate si in interiorul unghiei facandu-le sa arate ca intr-un borcanel de sticla (de exemplu acesti trandafiri 3-D: http://vk.com/photo-2386877_300950857). Nu sunt de acord cu unghiile false simple si scurte sau chiar medii, nu le vad rostul pentru ca majoritatea unghiilor naturale arata foarte bine la aceste lungimi si toate femeile isi pot mentine superbe unghiile scurte sau de lungime medie.


Another interesting thing I did lately was this - my first acrylic ring, handmade :D I have a lovely, round ring full of crystals but it is broken and some of the stones fell off. I love the ring and I couldn't find another one like it so I decided to make it out of acrylic. And it came out beyond expectations!!! Here's a nice photo of it in the UV lamp and below is a comparison between it and the ring I had.

Un alt lucru interesant pe care l-am facut recent e acesta - primul meu inel din acryl, facut de mana :D Am un inel genial, rotund si plin de cristale dar e rupt si cateva pietre au cazut. Ador inelul si nu am mai putut gasi altul la fel asa ca m-am decis sa-l fac din acryl. Si a iesit peste asteptari!!! Aici e o poza draguta cu el in lampa UV si mai jos o comparatie intre el si inelul pe care-l aveam.




I almost forgot - look what I goooot! :D A friend of mine went to Japan and I asked her to bring me a nail art magazine as I know Japanese nail artists do AWESOME designs!! And I got this beauty, I don't even know how it's called but I do know it's loaded with goodies! Here's a photo with the cover, a random page and a nail art design I'm mad about!

Aproape uitasem - uite ce am euuuuu! :D O prietena de-a mea a mers in Japonia si am rugat-o sa-mi aduca o revista de arta pe unghii pentru ca stiu ca artistii japonezi fac niste design-uri GENIALE!! Si am primit frumusetea asta, nici macar nu stiu cum se numeste dar stiu ca e plina de bunatati! Aici sunt cateva poze in care poti vedea coperta, o pagina la intamplare si un design dupa care sunt innebunita!




Hope you enjoyed this post! I feel like I've been writing in my diary :)) Now I'm going to rack my brain for a Christmas nail art design. See you!

Sper ca te-a incantat aceasta postare! Ma simt de parca am scris in jurnal :)) Acum ma duc sa-mi storc creierii pentru un design pe unghii de Craciun. Pe curand!

9 comments:

  1. Cand voi avea bani si timp,o sa imi doresc sa imi iau si eu o diploma pentru perfectionare,de incepator in manichiura am,e bine sa ai:)).Unghile sunt frumoase,chiar si puse. Abea astept sa iti vad modelul de Craciun:D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perfectionare in gel adica? Multumesc mult, ma bucur ca iti plac :* Si eu abia astept sa il vad, m-am gandit eu la ceva, sa vedem daca o sa si iasa :))

      Delete
  2. Deciiii my dear!!! Nici nu stiu cu ce sa incep! Din nou ti-am citit doar partea in engleza :)) , so proud of me!!! Posturile tale devin din ce in ce mai atractive si profi! La fel si unghiile , ai ideea cat de fain arata unghia aia nudeeeee?:x Si unghiile puse tipei? Si sa-ti zic un mic secret , unghiile puse de tine pe tine sunt muuult muuult mai faine:x . La treaba cu aerul sunt sigura ca o sa te descurci !!! Abia astept sa ne lasi cu gura cascata iar , pe mine si Bogdan , cu design-ul de Craciuuuun:x . Puuuupiiiciii:*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumeeesc din suflet!! Bravo! :D Multumesc mult, si mie mi s-a parut ca a iesit perfect unghia aia :D :)) Sunt mai faine din cauza formei sau cum sunt puse? Esti o scumpa, ca de obicei! :*

      Delete
  3. felicitari pt curs :* stii ca imi plac foarte mult unghiile puse de tine nude ,sunt asa mari :X si forma este perfecta !

    ReplyDelete
  4. De admirat si de felicitat pentru curajul tau de a fi sincere si eu am ceva adunat pentru acest domeniu dar ma bantuie sa fac un curs mai mult eu nu pot face practica pe mine sunt alergica la o sunbstanta si nu stiu la cel .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! Cursul pe care l-am facut eu a fost doar de manichiura si pedichiura, de unghii false vreau sa fac la primavara cand sper ca o sa am ceva bani :D

      Delete
  5. Eu as veni la tine intr-un salon TOCMAI pentru felul in care arati :*
    Mare majoritate a oamenilor sunt limitati/incuiati :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce draguta, multumesc :* Da, tatuajele si piercing-urile sunt inca asociate cu persoane neserioase, din pacate, cel putin in majoritatea companiilor care ofera posturi de lucru cu publicul...

      Delete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)