February 11, 2013

My Valentine's Day manicure!!!/ Manichiura mea de Sfantul Valentin!!!

Valentine's day is comiiing and although in my country this is a foreign holiday (our traditional "Valentine's Day" is called "Dragobete" and it is celebrated on the 24th of February) I see it as a great opportunity to wear a cute manicure inspired by love <3
I love personalising my Valentine's day manicure and my sweetheart likes this!
This year I wanted something really special and I was lucky enough to discover this lady whose work is super inspiring - Nails By Regina. My design had to have bright colours, glitter, my sweetheart's initial and some cute painted stuff. I also wanted an old-school style painted diamond but by the time I actually did my manicure I forgot about it. And this is the first time I ever wrote "sex" on my nails but I really felt like it is an important part of a relationship and it had to be mentioned ^^
I know you love photos so here's a ton of them!


Sfantul Valentin se apropieee si desi este o sarbatoare straina eu o vad ca pe o ocazie minunata de a purta o manichiura draguta inspirata de iubire <3
Ador sa-mi personalizez manichiura de Sfantul Valentin si iubitului meu ii place acest lucru!
In acest an am vrut ceva special si am fost norocoasa sa descopar aceasta doamna a carei munca ma inspira mult - Nails By Regina. Design-ul meu trebuia sa aiba culori stralucitoare, glitter, initiala iubitului meu si cateva chestii dragute pictate. Am vrut de asemenea un diamant pictat in stil old-school  dar pana cand am apucat sa-mi fac manichiura am uitat de el. Si aceasta este prima data cand mi-am scris "sex" pe unghii dar chiar am simtit ca este o parte importanta a unei relatii si trebuia mentionat ^^
Stiu ca iti plac pozele asa ca am pus o tona!






For this design I used nail polish, acrylic paint, powder glitter (for the gold nails) and some rhinestones. The powder glitter I used is not cosmetic grade, it is designed for crafting that's why the particles are quite big. I like it, I think this gives it more dimension. I wanted the glitter nails to be sparkly but not luscious so I didn't apply any topcoat over them. However, for the powder glitter to stay on the nail you have to seal it and I did this with a coat of  sparse gold glitter polish. On the left index fingernail I used three coats of a densely packed light blue glitter polish.

Pentru acest design am folosit oja, culoare acrilica, glitter pudra (pentru unghiile aurii) si cateva pietricele stralucitoare. Glitterul pudra pe care l-am folosit nu este pentru uz cosmetic, este facut pentru "lucru manual" de aceea particulele sunt destul de mari. Imi place, cred ca ii da mai multa dimensiune. Am vrut ca unghiile cu glitter sa fie stralucitoare dar nu lucioase asa ca nu am aplicat topcoat peste ele. Totusi, pentru ca glitterul pudra sa stea pe unghie trebuie sigilat si eu am facut asta cu un strat de oja cu glitter auriu putin si imprastiat. Pe unghia de la aratatorul stang am folosit trei straturi dintr-o oja cu mult glitter bleu.

That's it, I only wanted to show you my Valentine's Day manicure. I like everything about it, it's one of my favourites :D Hope you like it too!

Am terminat, nu am vrut decat sa-ti arat manichiura mea de Sfantul Valentin. Imi place totul la ea, e una din preferatele mele :D Sper sa-ti placa si tie!

P.S. Curious who's shooting my awesome photos? He's the culprit - LSD-Photography <3
P.S. Curioasa cine imi face pozele acestea geniale? El e vinovatul - LSD-Photography <3


6 comments:

  1. Chiar ca sunt adorabile. Te-am adaugat deja in Blogroll-ul meu. MAnichiurile tale sunt absolut irezistibile. Te pup si ma bucur nespus ca te-am gasit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oau super dragut! Imi creste inimioara cand vad ca ideile mele sunt apreciate <3 suna cam gay dar asa e :)) Multumesc mult :*

      Delete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)