July 14, 2014

Fifty shades of gold glamorous summer manicure

I was out of town for a small holiday with my sister and I couldn't post on here :( Now it occured to me, why haven't I got someone to write a blog post for me?! Sometimes good ideas pass by me :(
The manicure I'm wearing at the moment is super elegant, glamorous and perfect for tanned skin or naturally darker skin tones. It features a gorgeous olive polish (Optical Illusion) from Spa Ritual which I've previously shown you here.

Am fost plecata din oras pentru o mica vacanta cu sora mea si nu am putut posta :( Acum mi-a venit ideea, de ce nu oi fi rugat pe cineva sa scrie o postare pentru mine?! Cateodata ideile bune trec pe langa mine :(
Manichiura pe care o port in acest moment este super eleganta, opulenta si perfecta pentru pielea bronzata sau inchisa natural. Are in componenta o oja oliv superba (Optical Illusion) de la Spa Ritual pe care ti-am aratat-o inainte aici.





I used gold thin foil for the tips, with some glitter mix and small hexagonal glitters applied in a kind of gradient. For the accent nails, I used different sizes iridescent rhinestones, in bronze, amber and gold. I recommend applying a thick topcoat or two coats of a thin one. Seal the rhinestones using a small brush, surrounding them.

Am folosit folie aurie subtire pentru varfuri, cu un amestec de glitter si glittere mici hexagonale aplicate intr-un fel de degradeu. Pentru unghiile accent, am folosit diferite marimi de pietre iridescente, de culoarea bronzului, a ambrei si aurii. Recomand sa aplici un topcoat mai gros sau doua straturi dintr-unul subtire. Sigileaza pietrele folosind o pensula mica, inconjurandu-le.

These are the products I used:
Acestea sunt produsele pe care le-am folosit:



I forgot to photograph the hexagonal glitters but you can see them in this post.

Am uitat sa pozez glitterele hexagonale dar le poti vedea in aceasta postare.

No photo with my naked nails as I was away when I painted the base for these nails. I do have, however, a photo with the nails I wore during this holiday :D They were sooo sparkly, the photo doesn't show them very well.

Nu am poza cu unghiile fara oja pentru ca eram plecata cand mi-am pus baza pentru aceste unghii. Am totusi o poza cu unghiile pe care le-am purtat in timpul vacantei :D Erau asaa stralucitoare, in poza nu au iesit foarte bine.


Hope you liked my manicures :) I am preparing a huge surprise, unfortunately only for girls who live in Romania. Stay tuned, I will reveal the big news later this week!

Sper ca ti-au placut manichiurile mele :) Pregatesc o surpriza uriasa, din pacate numai pentru fetele care locuiesc in Romania. Stai pe aproape, voi da vestea cea mare in aceasta saptamana!

12 comments:

  1. Super manichiura! Imi place combinatia de culori <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :D eu sunt bucuroasa ca mi-au iesit fix cum mi-am imaginat!

      Delete
  2. foarte frumoase!imi place cum se vede folia <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, si eu ador efectul, e asa crinkly si in acelasi timp foarte stralucitor :D

      Delete
  3. superbe amandoua,cele roz sunt asa de finute <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, si mie mi-au placut mult desi cand mi-a venit ideea m-am gandit ca nu o sa-mi placa pentru ca sunt prea simple dar erau asa stralucitoare ca au compensat :D

      Delete
  4. so pretty :D abia astept sa-mi creasca si mie :D

    ReplyDelete
  5. Imi place foarte mult manichiura.
    As purta-o si eu ...dar pe alta culoare. Nu ma impac foarte bine cu auriul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur :* Sigur, cred ca arata bine si pe alte culori! Acum imi vin si mie idei :D

      Delete
  6. Wow!:D Deci sunt atat de ochioase , imi place cum reusesti tu sa combini metalic cu sclipici si cu folie , si cu pietricele!! Iar pietrele alea mari imi plac la nebunie , am tot zis sa incerc si eu , dar nu am gasit atat de mari:D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :* Aici gasesti pietrele, cerc mare AB si cerc maxi AB https://www.nailshop.ro/produse/nail-art,disc-cu-nail-art Ce nu-mi place mie la ele e ca sunt din acryl si nu au stralucirea pe care o au cele din sticla :P

      Delete
  7. Ambele modele arata foarte bine ;)

    ReplyDelete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)